VÝCHODOČESKÉ DIVADLO PARDUBICE

Jak nakupovat on-line

U představení, na která se prodávají vstupenky on-line, najdete v sekci PROGRAM ikonu nákupního košíku, přes ni se automaticky dostanete do sálu vybraného představení.

Doporučujeme se nejprve zaregistrovat a při zahájení nákupu vstupenek se již jen přihlásit.
Na každou objednávku obdržíte potvrzení s informacemi na vámi uvedený e-mail. Platbu převodem zasílejte co nejdříve, nečekejte na nejpozdější termín úhrady uvedený v potvrzení (po tomto termínu již nemá smysl platbu zasílat!). Pokud jste zaregistrovaní, stále lze upravit způsob vyzvednutí vstupenek či platbu. V případě, že jste nestihli rezervaci vyzvednout, máte možnost platby kartou. Tímto způsobem však nelze prodloužit rezervaci, tzn. zvolit stejný způsob platby a vyzvednutí.

REGISTRACE
Registrace na rezervačním portálu je povinná. Pokud registraci neprovedete před výběrem akce a vložením vstupenek do virtuálního košíku, budete k ní vyzvání během rezervace/objednávky/nákupu. Výhodou registrace na rezervačním portále je následný přístup k rezervacím/objednávkám, které uživatel vytvořil prostřednictvím tohoto rezervačního portálu nebo které prostřednictvím tohoto rezervačního portálu zakoupil platební kartou on-line. Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte po přihlášení přes MÉ REZERVACE. Další výhodou je možnost zaslat Vám informace na uvedený e-mail v případě změny nebo zrušení představení.

Postup při registraci
V sekci PROGRAM v řádku „Přihlášení uživatele“ v horní části portálu zvolte možnost Registrace. Vyplňte všechny povinné údaje. Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko Registrovat a pokračovat. Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes sekci „Přihlášení uživatele“ vyplněním e-mailu a hesla. Úpravy Vaší registrace provedete po přihlášení na portál kliknutím na odkaz „Úprava osobních údajů“.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Pro přihlášení na rezervační portál musíte zadávat e-mail a heslo ve stejném formátu, jak bylo zadáno při registraci. Systém rozlišuje nejen velká a malá písmena, ale i diakritiku.

Zapomenuté heslo
V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na e-mailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu ZASLAT NOVÉ HESLO.

POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK
Vložení vstupenek do virtuálního košíku
Jakmile v PROGRAMU naleznete akci, o kterou máte zájem, kliknutím na košík se dostanete do sálu této akce.

1. Krok – Výběr míst
Kliknutím na Vámi vybrané volné místo ho vložíte do virtuálního košíku.
Po vstupu do sálu naleznete pod názvem a termínem představení informace o cenových kategoriích a popis volných a obsazených míst. Kliknutím na tlačítko vložíte Vámi vybrané vstupenky do košíku, který se Vám ihned zobrazí. V kolonce Způsob platby a doručení vstupenek, prosíme, vyberte ze zobrazeného seznamu způsob úhrady a doručení vstupenek. V případě chybného výběru vstupenek je možné jednotlivé vstupenky z košíku odebrat tlačítkem nebo odebrat celé představení tlačítkem. V případě, že jste s výběrem vstupenek již spokojeni, můžete v rezervaci/objednávce pokračovat kliknutím na tlačítko.

2. Krok – Kontaktní údaje
V tomto kroku budete vyzváni k zadání Vašich kontaktních údajů, a to dvěma způsoby v závislosti na vybraném způsobu rezervace/objednávky. V případě, že jste při výběru vstupenek v sále zvolili typ rezervace Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek, budete systémem vyzváni k zadání jména, příjmení, adresy, telefonu a e-mailu. Při zvolení ostatních typů rezervací a objednávek budete v tomto kroku vyzváni k přihlášení do systému. Pokud jste se do systému přihlásili před výběrem vstupenek, budou Vaše kontaktní údaje v tomto kroku automaticky dostupné a systém Vás přesměruje ihned do dalšího kroku.

3. Krok – Rezervace/úhrada vstupenek
V tomto kroku dochází k dokončení rezervace, kdy Vám systém vygeneruje číslo rezervace, které je důležité pro další manipulaci s rezervovanými vstupenkami. Získáte zde přesný popis jak s rezervovanými vstupenkami dále nakládat, platnost rezervace, vyzvednutí, případně informace k úhradě vstupenek při zvolení typu rezervace Platba bankovním převodem. Jestliže jste zvolili typ rezervace/objednávky Platba bankovní kartou on-line budete v tomto kroku přes tlačítko přesměrováni na platební bránu systému GPwebpay, kde budete vyzváni k zadání údajů k Vaší platební kartě.

POZOR! V jedné transakci je možné vložit do virtuálního košíku max. 6 vstupenek.

SEZNAM „MÉ REZERVACE“
Registrovaný uživatel portálu Colosseum Ticket má možnost přes ikonu Mé rezervace zobrazit seznam svých rezervací/objednávek, které prostřednictvím tohoto portálu vytvořil nebo které prostřednictvím tohoto portálu zakoupil platební kartou on-line.

Po přihlášení do seznamu Mé rezervace se zobrazí přehled všech Vašich rezervací/objednávek. Kliknutím na ikonu „Detail“ získáte detail o vybraných vstupenkách. Pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení eVstupenka, vytisknete si tuto vstupenku právě v tomto seznamu.

VYTIŠTĚNÍ eVSTUPENKY
Po přihlášení do seznamu MÉ REZERVACE se u objednávky, která má uvedený způsob doručení eVstupenka, zobrazí tlačítko pro tisk eVstupenky. Kliknutím na tlačítko se zobrazí v závislosti na Vašem prohlížeči buď náhled eVstupenky nebo výzva k jejímu uložení.

K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader).
UPOZORNĚNÍ: Pořadatel neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky.
eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.


plánek hlediště